środa, 31 lipca 2013

papryka faszerowana


składniki:
duża cebula
dwa ząbki czosnku
oliwa z chilli i czosnkiem 
500 g. mięsa mielonego - ja używam indyka
puszka kukurydzy z fasolą Bonduelle
pół puszki kukurydzy z suszonymi pomidorami
czarne oliwki
ogórek kiszony
ser żółty w kostce (do starcia)
dwie łyżki maku
biała kasza gryczana
tymianek (najlepiej świeży, ale może być suszony)
 świeża bazylia


Gotujemy białą kaszę gryczaną, ja polecam firmy Melvit.
Cebulę pokrojoną w pióra i czosnek podsmażamy na oliwie z chilli i czosnkiem. Polecam firmy Olitalia.
Dodajemy mięso mielone i podsmażamy.
Wyłączamy gaz.
Dodajemy puszki kukurydzy, czarne oliwki pokrojone w plasterki, ogórki kiszone pokrojone w kostkę i mieszamy. Tymianek, bazylię, sól, pieprz, mak.


Mieszamy z kaszą i startym żółtym serem.


Paprykę kroimy na połówki i nakładamy do niej farsz, wierzch posypujemy żółtym serem. Układamy w głębokiej blaszce, pieczemy ok. 40 minut w temperaturze 180 stopni C.



3 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie. Wprawdzie papryka nie jest ,moją faworytka ale ten przepis mnie kusi i na pewno niebawem nakarmie tym męża:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) po zrobieniu liczę na opinię.

      Usuń
  2. witam mam zamiar to dzis wyprubowac ,jutro napisze opinie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi podziel się nimi ze mną. Dziękuję!