środa, 20 listopada 2013

babeczki cytrynowe



300 g szklanki mąki
1 i ½ łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta soli
110 g masła
2 jajka
125 g cukru
opakowanie cukru waniliowego
2 łyżeczki skórki startej z cytryny
200 ml jogurtu naturalnego
Do jednej miski wsypujemy suche produkty: mąkę, proszek, sól, cukier, cukier waniliowy i mieszamy. W drugiej misce mieszamy jajka z jogurtem, roztopionym masłem i skórką z cytryny. Zawartości obu misek łączymy, mieszamy, ale tylko do momentu połączenia się składników. Nakładamy do papilotek i pieczemy ok. 15 min. w temp. 200 stopni C.

Ja swoje babeczki ozdobiłam kremem śmietankowym i m&m-sami.

1 komentarz:

  1. Smakowicie wyglądają :)
    Zapraszam serdecznie do polubienia mojego facebooka https://www.facebook.com/pysznosci.kociolek i na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli masz jakieś uwagi podziel się nimi ze mną. Dziękuję!